La JNC presenta la campanya 'La millor versió de Catalunya'

La campanya té per objectiu captar militants i marcar perfil ideològic a través del model de país de la JNC que defineixen com “la millor versió de Catalunya”

dimecres 23 de març de 2022

Imatge de capçalera

La Joventut Nacionalista de Catalunya presenta la campanya de “La millor versió de Catalunya”, amb l’objectiu de captar nous militants i marcar perfil ideològic davant d’altres joventuts. Aquesta campanya té la voluntat de rellançar les joventuts independentistes després de dos anys de pandèmia de la COVID-19 que han dificultat la mobilització a tots els nivells de la societat, també pel que fa a les organitzacions juvenils.

El lema de la campanya: ‘La millor versió de Catalunya’

La campanya es basa en una idea força: l'objectiu de la JNC és "construir la millor versió de Catalunya". En paraules del secretari general, Álvaro Clapés-Saganyoles, la millor versió de Catalunya "fa referència a la Catalunya independent, com el país pel qual treballem", però també vol fer referència a "el model de país que defensa la JNC per aquest estat català independent". "La JNC som aquella joventut que, a diferència d'altres, no es basa en l'ideologisme i en el ‘no a tot’, que ens perjudica com a país. La JNC representem aquells joves que, amb generositat i amb obertura de mires, volen treballar per aconseguir la independència, llegant una Catalunya millor per a les generacions futures", afirma Clapés-Saganyoles.

Cartell de la Campanya

El Cartell de la campanya està format de quatre imatges verticals, amb el lema ‘La millor versió de Catalunya’ destacat al damunt. Les quatre imatges verticals són una clara referència a les quatre barres de la senyera de Catalunya, i cadascuna d’aquestes imatges representa els valors de la JNC: la defensa d’una formació de qualitat; la sostenibilitat; el foment de la cultura i les tradicions catalanes; el compromís amb la nació catalana i la independència de Catalunya; l’obtenció d’una feina digna com a garantia d’emancipació juvenil, l’emprenedoria i la cultura de l’esforç.

Vídeo de la campanya

Juntament amb el cartell, la JNC ha enregistrat un vídeo, on els actors són militants de la mateixa joventut independentista. Seguint la línia del cartell, la JNC exposa el seu model de país, definint els joves que necessiten "per fer la millor versió de Catalunya": joves que vulguin un país que aposti pel talent; que estimin el seu país; que no renunciïn mai a la seva llengua; que creguin en un país més sostenible. Així mateix, cal destacar que el vídeo està narrat amb diferents accents, per simbolitzar i fer valdre les diferents variants del català, com a símbol de riquesa de la llengua catalana.


Publicat a: Comunicat

Cercar continguts


Categories